Festa di a lingua corsa 2020 cù l'ADECEC
2020-10-06 11:46:23

U sviluppu di a lingua corsa, pillastru maiò di a pulitica di a Cullettività di Corsica si scrive in azzione à longu andà (furmazione, stampa, partenariatu cù l’Educazione Naziunale) ma dinò in azzione più puntuale cum’è a Festa di a lingua. Sta festa ghjova à valurizà è à rende di più videvule ciò chì hè realizatu prima da i purtadori di prugettu o à lancià opere strutturate chì participeranu à a prumuzione di a lingua corsa è à a custruzzione di ripresentazione pusitive, di cumpetenze linguistiche, di risorse o d’opportunità d’aduprera di a lingua. Quist’annu a Festa di a Lingua rigrupperà 42 attori cù 28 associi, 8 cumune, 5 intraprese è un centru di furmazione, per un bugettu tutale cumulatu di 550 000 euri. Annu passatone, 26 strutture eranu state accumpagnate in u quatru di a Festa di a Lingua, sia una crescita di 60% di risposte favurevule.

A Cullettività di Corsica accumpagna i so partenarii à artura di 418 586,95 euri, sia un sustegnu di 75%. Sta somma hè in crescita di 50% per raportu à l’annu scorsu, mercatore di a riescita criscente di sta chjama à prugetti per a Festa di a Lingua.

Trà appuntamenti di ghjocu, amparera di a lingua cù u ghjocu, attellu di litteratura per i zitelli cù in particulare a publicazione di u libracciolu "A Birba di i mesi" di Ghjacumina Geronimi, edizione Eoliennes, u prugramma di l'ADECEC si stenderà sin'à l'8 di dicembre, ghjornu di a Festa di a Nazione. Ghjurnate d'immersione nant'à i ghjochi tradiziunali in scole di Costa Verde, Bastia è Bravone. Cuncorsu di mora è di paghjella cù cullegianti di Cervioni. L'esame di u certificatu di lingua corsa, una maitinata d'immersione pè appruntà a salviata, una spassighjata di vaghjime, una furmazione di l'agenti di u centru di trattamentu di u mullizzu è di u scumpartimentu cù u lessicu rializatu in cullaburazione cù u SYVADEC pè "scumparte in lingua corsa". Infine, opere teatrale cù Orlando Forioso. Rinsignamenti : 04 95 38 12 83.