A principessa è u mulinaghju
2022-01-04 09:28:07

a principessa e u mulinaghju

L'edizione Albiana anu publicatu stu bellu libru illustratu pè accumpagnà l’amparera di a lingua corsa ind’è i giovani da a scola materna à u cullegiu. Cinque storie, cinque piccule opere teatrale varie chì i persunagi è e situazione interesseranu i zitelli.  Stu libru audio hè di Stéphanie Padovani, autore, è Isabelle Istria, illustratrice. A prima hè stata insignante in classa bislingua è maestra furmatrice durante 15 anni. Oghje ghjornu, hè cunsigliera pedagogica di lingua corsa à l'Ispezzione accademica d'Aiacciu. “Stu libru hè u risultatu di a so sperienza pedagogica è di a so cullaburazione cù a teatrina Marianne Nativi”.

Dopu à studii d'Arti Plastichi in Ecchisi, Isabelle Istria hà decisu di fà prufittà di u so talentu numerosi libri pè u Parcu Naturale Regiunale di Corsica, u CRDP/Canopé, u CNRS o u Cunservatoriu di u litturale. Hà participatu dinù à prugetti più persunali assi varii pè i zitelli. U libru “A principessa è u mulinaghju” cuntene fole, teatru, storie fantastiche, tutti illustrati è in musica. I temi sò a scuperta di a natura, l’avvicinamentu di a cultura, leie trà e generazione, a suciabilità. E creazione teatrale sò u risultatu d’una cullaburazione cù Marianne Nativi è cumedianti. L’accumpagnamentu musicale hè una rinterpretazione di parechje canzone di u ripertoriu tradiziunale o recente, chì s’aghjusta à a sensazione d’immersione. Cusì, l'amparera di a lingua corsa hè facilitata da u so puntellu essenziale : l’oralità. U dischettu hè cumpletatu da una dimarchja pedagogica pè esse adupratu in e classe pè cresce l'amparera grazia à a teatralizazione. Da scopre, da ascultà, da leghje è ancu da ghjucà ! Per i chjuchi è per i più maiò, per cunnosce è ricunnosce, per imaghjinà è sunnià, per cresce è amparà !

Ste storie si chjamanu: 

- L’omatone di Savaghju

- A bugia di Neneta

- Captain Corsica

- I guai di Petru

- A principessa è u mulinaghju

Sò seguitati da « Fola è Teatru », una dimarchja d’amparera per l’insignamentu di a lingua corsa. Da a scola materna à u culleghju.

Nant’à internet, si pò telecaricà grazia à u QRcodice lettu nant’à u Smartphone, u situ internet Albiana o stà à sente direttamente nant’à stu situ.