Capulata murtale in Bastia
2018-09-20 16:18:24

Oghje in principiu di dopumeziornu, i succorsi so intervenuti dop’à l’alerta chi signalava a capulata d’un omu di 40 anni, nant’à i scoglli sotta u liceu marittimu di Bastia. Ghjunti soprà piazza, anu trovu a vittima in arrestu cardiologicu respiratoriu. Impurtanti mezi so stati mubilisati per salvalu, ma per disgrazia si n'hè mortu. Un inchiesta hè stata aperta

 


Accidente murtale in Conca
2018-09-20 11:09:32

A notte passata, versu dui ore di mane, un giovanu di 29 anni chi circulava à mottò per rientre in casa soia s’hè tombu in un accidente stradale nant’à cumuna di Conca. E circustanze d’issu drama ùn so ancu cunnisciute. A vittima, sola in causa, serebbe un giovanu militare di a basa 126 di Sulinzara.


Dopu à l’incidenti di u Portu di Toga
2018-09-20 08:22:38

U prefettu di Cimonte hà annuziatu u rinforzu di l’effetivi pulizzieri nant’à u portu di Toga, per provà di mette un termine à l’atti di viulenza repettitivi s’ultimi ghjorni. I merri di Bastia è di E Ville di Petrabugnu studianu a pussiblità di stallazione d’un sistema di video prutezzione per accresce a viligenza è a prevenzione


Viulente agressione in Fuzzà
2018-09-20 08:21:42

In Fuzzà un omu di 53 anni hè statu vittima d’un agressione viulente in casa soia per arrubali soldi è arme è aduprendu un metodu particularmente viulente. Trè omi faccia cuperta, l’anu surpresu in pienu dopumeziorni allora ch’ellu scumbattia a so vittura, è assenadu colpi viulenti per fassi rimette qualchi milliaie d’euri è arme, nanzu di fughje cù a vittura di a so vittima, ritrova u lindumane senza deteriorazione.


Vitture brusgiate in Corti
2018-09-20 08:21:11

Cinque vitture so state brusgiate in Corti nant’à u parcheghju d’una residenza frà e quale trè so state distrutte da e fiamme. L’intervenzione di i suldati di u focu hà permessu à l’incendiu ghjudicatu di natura suspetta, d’ùn spapersesi.


Accidente in Aiacciu
2018-09-20 08:20:19

Eri in principiu di serata, un giovanu cunduttore di mottò hè statu gravamente ferritu, dopu esse statu inticciatu d’una vittura in cundizione chi fermanu à esse stabilite. U so statu ghjudicatu seriu, hà necessitatu u so trasferimentu versu l’uspidale d’Aiacciu


A manifestazione d’Amnistia attempata
2018-09-20 08:19:14

Prevista issu sabbatu 22 settembre in Aiacciu, a manifestazione d’Amnistia hè attempata. L’associu Sulidarità hà pigliatu a decisione di rimandala per via di e numerose manifestazione d’issa fine di settimana in Aiacciu. Un antra data, prubabilmente da qui à un mese, serà fissata per sta manifestazione.


Maria Varel Cabral cundannata à 15 anni di prigiò
2018-09-20 08:17:53

Cundannata d’uttobre 2017 da a corte d’assise di Cismonte à 20 anni di prigiò per avè tombu u so maritu, Maria Varel Cabral nè piglia 15 anni è vede a so cundanna mutata da umicidiu vuluntariu à colpi è ferrite chi anu datu a morte senza intenzione di dalla. I ghjurati di a corte d’assise di Pumonte anu quantunque rimpruveratu l’attu.

Ghjudicatu da a corte d’appellu di Bastia, Claude Chossat, u pentu, hè cundannatu à dui anni di prigiò è unu attempatu, per scuccuneria è falzi. Hè sempre messu in esame per l’assassiniu du Richard Casanova.


Viulenze nant'à u portu di Toga
2018-09-19 09:46:10

Dui fatti di viulenza so accaduti  nant’à u portu di Toga sta fine di settimana. In a notte da vennari à sabbatu ci hè stata una prima agressione induv’è  dui omi avianu ricevuti colpi prima in u stabilimentu è dopu fora. S’agisce di dui pulizzeri chi eranu in civile. Una di e duie vittime  si trova in un statu criticu à l’uspidale.  In a notte da sabbatu à dumenica una baruffa hà schjattatu fora di un stabilimentu di notte. Parechji omi frà elli ghjucadori di a squadra di Furiani so stati feriti.  Sta baruffa averebbe addunitu trà 50 è80 giovani chi so stati assai viulenti  cù a pulizza, i succorsi è i CRS, viulenze chi anu cuntinuatu dinu à l’uspidale . Lagnanze so state depusitate è un inchiesta hè stata aperta


Scrizzione minacciante à l'incontru di una stitutrice di Conca
2018-09-19 09:45:29

Eri mane scrizzione minacciante so state scuperte nant’à u muru di a scola elementaria di u paese di Conca à l’incontru di una stitutrice chi hè dinù a direttrice di a scola.  Si pudia leghje « toujours malade »  « Va t’en vite les enfants ne sont pas des chèvres ». A vittima hà depusitata una lagnanza è un inchiesta si face.


Prussimi articuli