menu menu_open
ADECEC

Festiballu 2024 in Corti i 27 è 28 di lugliu

Sabbatu u 27, sala di cunvivialità di u museu di a Corsica 

4 ore : cunferenza di Minicale nant’à a storia di u quadrigliu è altri balli di u 19u seculu.

5 ore : infurmazione è dumande nant’à u novu diplomu di Statu di musiche è di canti tradiziunali di Corsica è di Mediterraniu. Una furmazione chì principierà di settembre prossimu pè diventà prufessore di musica è canti tradiziunali di Corsica è di Mediterraniu. A furmazione serà cundutta da l’Università di Corsica è l’Istitutu d’insignamentu supranu di a musica d’Ecchisi. Una scelta pulitica validata da l’Assemblea di Corsica. L’intervenanti rispunsevuli di stu prugettu rispunderanu à dumande.

6 ore è mezu : apperitivu d’apertura di u Festiballu

9 ore : cuncertu di manduline cù u Talcini Orchestra (Ange Lanzalavi, Minicale, Antoine Marie Leonelli, Antoine Luciani, Dominique Bacchioni è Michel Buresi).

10 ore :  ballu cù musicanti scuzzesi : David Morrison à l’urganettu, Iain Bayne à e percussione è Douglas Ballantines à u viulin. Balli cullettivi tradiziunali pè tutti

Dumenica u 28

da 4 ore è mezu à 6 ore : l’Irlanda à l’onore cù attellu di balli irlandesi ind’a sala di u museu ma solu pè ballarini cunfirmati

9 ore : grande ballu cù musicanti irlandesi Seamus è Fidelma Ballew, Padraig Mc Eneany, Roisin Mceneany è Mary Conboy

10 ore è mezu : quadriglii corsi è altri balli cullettivi cù i musicanti di Tutti in piazza : Minicale, Laurence Felici, Battì Paoli è Laurent Barbolosi.